fredag 15 december 2006

It's getting closer...



It's getting closer to Christmas. I feel like I haven't done any of the things I should have by now. Like Christmas gifts, candy (fudge, kola, knäck and marsipangrisar), decorating the house and - perhaps - cleaning it first. Not that I do that every year, but it is always my intension.
I see all these cute decorations everywere like Korknisse and Mini Christmas stocking ornament I wish I hade more time.

The picture is the month of December from a calender that my sister Kim made for 2006.

Julen närmar sig. Det känns som om jag inte har gjort något av allt som jag borde ha gjort vid den här tiden. Julklappar, julgodis (fudge, kola, knäck och marsipangrisar), julpynta och kanske till och med julstäda. Inte för att jag brukar hinna göra allt varje år, men det brukar vara planen jag har.
Jag ser alla dessa fina pynt överallt, som Korknisse och Mini Julstrumpan och jag önskar att jag hade mer tid.

Bilden är decemberbilden från en väggalmanacka som min syster Kim har gjort för år 2006.

Inga kommentarer: