söndag 4 februari 2007

one more try...

This morning a new beret was born...
I hasn't turned into a monster - yet.

I morse föddes en ny basker...
Det har inte blivit något monster av den - än.


This is what my son drew for me today. His version of the perfect flat for us to live in. It's got one gigantic hallway in the middle, a bathroom, a big kitchen (the first one he drew was too small), one living room, one bedroom for him and his father (?) and one for me and his younger brother (?) and a balcony.
Pretty much the same amount of room as have now BUT with a larger kitchen (I'm always complaining about how small the kitchen is, so I know where that idea came from) and a balcony. I'm happy to see he doesn't want a bedroom of his own yet, but he did think we needed a change of bedrooms, who shared with whom.

Detta ritade min son till mig idag. Det är hans version av den perfekta lägenheten för oss. Den har en gigantisk hall i mitten, ett badrum ett stort kök (det första han ritade var för litet), ett vardagsrum, ett sovrum till honom och hans pappa (?) och ett sovrum till hans lillbror och mig (?) och en balkong.

Vilket är ungefär som vi har det nu, lika många rum men med ett större kök (jag klagar alltid på hur litet kök vi har så jag förstår var den iden kommer ifrån och en balkong. Jag är lättad över att han inte vill ha något eget rum än, men han tycker tydlingen att vi ska flytta om våra sovrum, vem som sover var.

Inga kommentarer: